tisdag 27 januari 2009

Crosstrainer...

Idag tog jag en tur till gymet och körde ett bas pass arobic känns kul att märka att man faktiskt kommit upp ett hak, passet kändes alldeles för lätt och jag bara väntade på att få börja svettas, visst var jag trött efter avslutnings låtarna men jag kännde ändå att jag ville ha lite till. Tog 10 min på crosstrainern, gud vad det är jobbigt och effektivt!!! Jag är helt slut efter 10 minnuter!!!
Nu har jag tränat itre dagar i rad och i mogrgon väntar en väl förtjänt vila..

Nu är nutriletten slut och i morgon och vekan ut kör jag Alevvo, nästa vecka ersätter jag kvällsmålet och sedan veckan där efter kör vi GI för hela slanten!

Hoppas att jag inte får tillbaka mina kilon när jag äter alla mål mat igen bara.. Börjar känna mig lite sliten av att bara äta lunch, tur att vekan snart är slut!!!

3 kommentarer:

  1. Så du har kommit till läget när ett aerobicspass känns lite för lite? Det var inte dåligt du! Det bådar gott för beachen! Själv har jag inte rört mig nämnvärt sen jag startade viktresan. Skulle börjat den här veckan med några promenader...MEN så blir jag sjuk. Men nästa vecka kör jag igång!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig känsla, att vilja träna mer! :-)

    SvaraRadera
  3. Känns jätte bra faktiskt!!!

    SvaraRadera