torsdag 1 januari 2009

Dag 1

Jag tror fler än jag avlagt sunda nyårslöften...

Tog en långpromenad till spåret i närheter och sedan gick jag spåret runt med taxen och hem igen, en promenad på 45 minuter och aldrig tidigare har jag träffat på så mycket folk i skogen, gamla som unga med träningsoveraller, stavar och mp3 spelare!

Bra början på nya året i alla fall. I morgon är mtt mål att ta en tidig promenad innan maken åker till jobbet, sedan skall här shopppas med mamma som kom till oss i eftermiddags!

Min vikt 74.8 fy!!

Taxen 11,9

Jag ska ner till 68 och taxen till 10!

Den 7/1 börjar det nya livet fullt ut först skall firas försenad jul med svärföräldrarna som kom hem från utlandsvistelse idag!

Hårt från och med den 7:e alltså!!!

Tack och godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar