torsdag 29 januari 2009

ledarutbildning cykel och bodytoning...

Idag cyklade jag till stan på morgonen för att gå sista delen av en ledarutbildning. Dagen var jätte bra! Jag oroade mig lie för maten då lunchen skulle intas på egen hand på stan, ville gå med mina kollegor men var jätte rädd för att hamna på någon kinaresturang eller liknande med en massa friterad mat! Men en kollega föreslog ett grekiskt ställe som hade jätte bra mat åt grillade kycklingspett med bulgur så fantastiskt gott och sedan fanns det även en liten sallads buffe till. Jag hopade över kakan vid eftermiddags fikat och tog en clementin i stället.

Tog jag en runda på stan när utbildningen var slut och konstaterade då att jag faktiskt blivet smalare om midjan, provade ett par jeans i min "vanliga" storlek och de var för stora!!! Testade en mindre storlek och den satt jätte bra. KUL!!!

Cyklade hem, och tänkte ringa och avboka mitt träningspass, tyckte det räkte med cykelturen , men det gick inte att komma fram till gymet så jag bytte tillsist iom och åkte i väg och körde bodytoning och lite crosstrainer.

En härlig dag! nu ska jag surfa runt lite sedan skall jag läsa ett par sidor innan jag somnar, risken finns att jag somnar med boken inte alls ovanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar