måndag 26 januari 2009

Måndag!

Nu kör vi på med vecka 4:a. Jag hade bestämmt mig för att lägga till frukosten men kommer inte att göra det dena vecka kör slut på mitt pulver i stället, och sedan byter jag till Allevo nästa, kommer då bara att ersätta middagen under en vecka och sedan ska jag äta enbart gi med tillägg för frukt. Tänk jag har inte ätot en macka, en kaka, en godisbit någon pasta eller potatis på snart en månad trodde aldrig att jag skulle klara detta. I feb kommer jag nog kanske att plocka in lite kolhydrater igen som pasta och ev bröd, får väl se hur jag känner när vi kommer dit.

Hade tänkt träna i kväll men gav maken tiden i stället han ska också köra igång med sin träning från och med i dag så nu måste vi dela på dagarna, alternativt åka efter varandra.

Nu ska jag titta runt hos er andra blogg-bantare och se hur ni har det!

Kanske blir det lite body pump i kväll i alla fall... Vill egentligen inte träna styrka nu när jag vill gå ner men kanske...

1 kommentar:

  1. Bra att du har en plan! Det funkar mycket bättre med en plan :) Jag åt ju i december men det jag inte åt då har jag inte ätit på minst 166 dagar, t.ex. pizza, hamburgare, läsk. Saknar det bara lite...

    SvaraRadera