tisdag 20 januari 2009

Ny vecka

Igår började vecka nr 3 det går jätte bra att äta gi och denna veckan skall jag byta ut frukost och middag med nutrilette och bara äta lunch samt mellanmål.

I går måndag körde jag hårt på gymmet/simhallen 10 min crosstrainer 10 min löpband 10 min crosstrainer och sedan 20 min löpband. (gick på löpbandet i väldigt snabbt temopo) sedan åt jag lite mellis keso blandat med youghurt och lite lin och solros frö sedan simmade jag 20 min innan jag bubblade och bastade. En riktigt skön em!

Nu blir det svårare att träna då maken jobbar sent hela veckan men i helgen ska jag köra hårt!

Testade I FORMS dvd i dag men körde inte hela paset då barnen inte kunde låta mig vara i fred, gjorde lite magövningar okså ca 20-30 samanlagd träning

1 kommentar:

  1. Jag tycker att i Form dvd:n är kanon =) Perfekt träning.

    SvaraRadera