måndag 2 februari 2009

Dagens steg och bild!






Dagen börjar gå mot sitt slut och det är dags att rapportera in dagens steg. För att peppa varandra att röra på sig så kan alla rapportera sina steg under veckan så har vi en liten tävling mot varandra. Vem går mest?

Jag har INTE varit ute och gått idag bara vardagsmotion på jobbet och två kortare svängar med hunden.

På gymet var det Body pump och det ger INGA steg!

I morgon ska jag satsa på en lång promenad tror jag, kom igen nu , nu kör vi stegmätar tävlingen under veckan!


Dagen som varit i övrigt har varit bra, var ute med barnen i lekparken och kände nästan av vår känslorna när solen sken. Kan det vara så att faktiskt våren är på väg?

Man kan ju hoppas men jag vet att bakslagen fortfarande kan komma. När lilla dottern fyller år i Mars kan det vara allt från Utan jacka väder till Overall man vet aldrig...

Trevlig kväll nu ska jag duscha och sedan läsa lite och sova!

2 kommentarer:

  1. Var det meningen att första stycket skulle skrivas i Webdings? Kopierade texten och klistrade in i Word och bytte typsnitt, då kunde jag läsa! Men det kanske är lite väl hemligt med Webdings? :) Ha en bra dag!! Kram

    SvaraRadera
  2. Var inte riktigt meningen att ni inte skulle kunna läsa.-)

    SvaraRadera