tisdag 10 februari 2009

förkylning på g...

Misstänkt förkylning på ingång här tror jag... Igår var barnen och jag ute och lekte i en lekpark två timmar, kände mig redan då lie vissen, väl hemma känner jag halsont och stickande i näsan, åkte och tränade och vaknade i morse och kände mig bättre men under dagen har halsontet tilltagit och jag har druckit åtskilliga koppar te med honung på jobbet, känner mig lite frusen och näsan börjar rinna...Inte bra.

I kväll har jag lovat en kompis att hänga med på hennes träning, hon behöver lite pepping, vet att det kan vara dumt men jag lovar att ta det lungt, men det blir kanske ingen med träning sen denna vecka... Ja jag vet att det inte är bra att träna om man är förkyld men det har inte brutit ut riktigt ännu men jag vet att det kommer!!!

Just nu känns det bra!

En bild från gårdagens lek i parken!

5 kommentarer:

  1. Har också känt av en förkylning senaste veckan...men tränat ändå och jag har iaf inte blivit sämre...;)

    SvaraRadera
  2. Trist o bli sjuk, hoppas du mår bättre snart.
    Kram och pepp

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kan träna ut den i stället. I bland är det ju faktisk bra att träna, man motar Olle vid grind.
    Krya på dig

    SvaraRadera