måndag 16 februari 2009

Tränat till max!

Idag slutade jag tidigt (13.30) tog en sväng i alla fina inredningsbutiker och en snabbis på stan.
Sedan gick jag till gymet kom dit 15.30 och gick hem 19.00 hann med:

Löpband 20 min
Bodytoning 55min
löpband 20 min
box 55 min
Snacka om tränings dag!

Anledning: hade lovat en kompis att testa box men kom först inne med sedan när jag kört bodytoningen fick jag en plats och då var jag tvungen att testa!

Nu ska jag slappa i soffan och sappa runt lite eller kanske se en bra film
Trevlig kväll på er!

5 kommentarer:

  1. Oj vad mycket du tränat :) Bra :) Vilken energi du verkar ha :) Hoppas det ger resultat. Kram

    SvaraRadera
  2. Wow!
    Nu har du ju tränat för hela veckan.;)

    SvaraRadera
  3. Jättemycket tränat!! Nu kan du slappa idag med gott samvete!! Kram

    SvaraRadera
  4. Åhå vad du legat i! Var tränar du någonstans? Jag håller till på Feelgood en månad till. Sen är det dags att förnya/byta ställe. Är lite sugen på Nautilus. De har mycket roliga pass, som man inte behöver betala extra för att få testa - afrikansk dans tex.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tränar på medley sim och sporthallen! Jätte bra, allt i ett bad och träning!

    SvaraRadera