söndag 15 februari 2009

Veckovägning +-0

Ja, vad ska man säga +-noll denna veka trots en hel del träning och bra kost, menjag är inte besviken, denna vecka är ingen bra vägningsvecka då jag tillhör de som en gång i månaden faktiskt går upp i vikt innan ni vet vad så egentligen kanske det skulle varit ett lie litet minus, kan ju ialla fall intala mig själv det.... Nya tag emot nästa vägning !

Idag har jag varit och klippt mig och i fredags färgade jag håret mörkare så nu är jag en ny människa igen, känns kul!

Maken och barnen har åkt i väg till Örebro för att umgås med farmor och kusinerna tills på onsdag så nu är jag ensam hemma ska njuta av lite vardags lyx! Snart är det dags för bodytoning och sedan ska jag hem och sälja vår ek tv-bänk ( Ska köpa en ny högblank vit, kommer att bli så snyggt till vårt nya bord!) innan jag ska sätta mig med en god kopp te och se Patrik 1,5!
Trevlig söndag på er tjejer!

3 kommentarer:

  1. Härligt att få fräscha till sig.
    Allt utom ett pluas är ju bra
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så länge man tränar och äter rätt så är det ju ingen fara på taket om man inte går ned något en vecka!

    Ha det så himla skönt framför filmen och av ensamheten (för det kan ju vara skönt ibland!).

    Kram!

    SvaraRadera
  3. ±0 är ju inte ett +, så det är ju bra!! Skönt att få några dagar för dig själv!
    Ha några sköna dagar! Kram

    SvaraRadera