torsdag 19 mars 2009

den här veckan...

...har verkligen gått fort! Helt otroligt nu sitter man här igen och snart är det helg vart tog dagarna vägen? Så skönt att det snart är fredag igen! På lördag ska jag och mamma ut på shopping hela dagen, undrar lite hur det kommer att gå med fika och mat den dagen, min mamma gillar att fika och äta när vi är ute hon tycker att man ska unna sig allt en sådan dag, håller väl egentligen med henne men inte just nu!

Funderar på om jag ska möta våren i morgon genom att cykla till jobbet, tar ca 35-40 min. Vore ju jätte bra då jag inte tränat något över huvudtaget den här veckan!
Eftersom mamma kommer i morgon så kan hon plocka upp barnen lite tidigare, jag hade tänk passa på att åka till gymet och köra lite crosstrainer men nu lutar det nog åt att cykla i alla fall... I dag var det ju härligt men kallt vår väder trots solen så sved den kalla vinden i ansiktet, hörde att det skulle bli riktigt kallt i natt så jag kanske inte kan cykla? Vi får väl se i morgon ska gå upp tidigt och checka läget!

Min plan är ju att snart börja cykla men tycker ju synd om barnen som då måste vara längre på förskolan och fritids...

Nu ska jag snart inta soffläge igen, är riktigt skönt att ha haft en riktig slapp vecka framför tv:n har hunnit se en hel del av de programmen som alla pratar om, normalt missar jag ju allt då jag tränarpå kvällarna!

3 kommentarer:

  1. Tack snälla du för de orden.
    Kameran är en Canon EOS 1000D en jätte bra nybörjar kamera till skapligt pris. Har ju inte haft den så länge ännu men är allaredan hel nöjd med inköpet.
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Cyklade du? Jag har en cykel (faktiskt 2) som jag inte använder. Den ena fick jag när jag köpte en dator på SIBA, den är för stor för mig, så den skall jag försöka göra mig av med en vacker dag. Den andra köpte jag dyrt, en 27" (jag är kort) men jag får ont i armarna av att cykla. Skall ge det ett nytt försök en vacker dag.
    Ha en skön lördag med mamma och shopping, nu sticker jag till Ullared. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag cyklade och det var jätte skönt!

    SvaraRadera