fredag 13 mars 2009

Härliga fredag!

Äntligen är fredagen kommen, som jag sa i söndags tiden går så fort redan fredag kväll igen! Idag slutade jag tidigt och då passade jag på att ha lite själsvårdande egentid när maken och barnen var bortresta. Först gick ja och tittade i lite affärer och sedan åkte jag till simhallen, simmade och bubblade och satt länge i ångbastun innan jag begav mig hemåt lagom tills familjen kom hem. Nu väntar en riktigt trevlig och mysig kväll!

I helgen ska barnen och jag ha lite mys tid tillsammans då pappa jobbar, barnen har önskat lite olika saker som de vill göra, det handlar mest om att åka till olika platser här i Linköping som de gillar, ska även försöka klämma in en klippning på stora tjejen som verkligen är i behov av det!

Nu väntar soffan och familjemys!

Trevlig fredag kväll på er!



ag IiId

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar