måndag 2 mars 2009

inspirerande dag!

Idag har jag varit på studiebesök med mitt arbetslag ar så kul och givande och framför allt inspirerande1 Om de haft ett jobb ledigt hade jag sökt direkt! Kanske vore dags att byta jobb nu snart, har ju varit på samma ställe länge och jag förespråkar och tror på rotation. Att byta jobb är att utvecklas!!!

Vem vet kanske borde ta steget snart????

Denna vecka blir det soppa för hela slanten gjorde ju två portioner igår och sedan åt jag ändå svärmors och fick en portion kvar av den också så två portioner finns kvar, åt en idag två kvar till veckan. I morgon är det studiedag och då bjuds det på mat var visst lax helt ok men till var det dill stuvad potatis och det äter jag ju inte får väl klara mig på lax och sallad, kanske kan be om extra sallad och ta bort potatisen helt från tallriken tänker ju ändå inte äta den!

Har ont i ryggen idag på ett ställe fel belastade väl ev i går på toningen, tänkte köra pump i kväll men nu vet jag inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar