fredag 17 april 2009

Äntligen fredag!

Vilken seg vecka, varför tar man alltid ut njutningen av korta veckor och får dem att kännas så otrrroligt lånnnnga....
Nu är det i alla fall äntligen fredag, ikväll ska här ätas hamburgare och sedan ska vi bara njuta av redagskvällen i soffan framför tv:n.

Imorgon ska det tydligen bli jätte fint väder, varmt och härligt!!! Tyvärr måste jag handla lite i morgon en present till min mamma som fyller 59 nästa lördag och så måste jag köpa en flaska vin då jag ska hem till en arbetskamrat som slutas hos oss i dag vi ska ha en liten hej då fest...

Tänkte faktiskt unna mig en kväll med lite vin fast jag vet att det inte är så kalorifattigt men man måste ju få njuta lite av livet ibland eller hur??

Håller på att leta efter en bärbar dator vet inte riktigt vad man ska tänka på någon som har tips att ge då det gäller bärbara datorer???

Ha nu en riktigt trevlig fredags kväll!!!

3 kommentarer:

  1. Mysigt med lite fest, och en tur på stan kan ju vara riktigt najs i solskenet!

    Kram å trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Man måste unna sig något ibland för att orka hålla lågan uppe, så drick med gott samvete, du!

    SvaraRadera
  3. Klart du skall ta lite vin! Kan tyvärr inte ge råd angående bärbar dator. Kan ingenting om dem, fast jag "råkade" köpa en på Tradera igår... Får se hur den funkar.

    Kram

    SvaraRadera