tisdag 14 april 2009

Åter till verkligheten!

Ny dag och tillbaka till verkligheten, slut på lata lediga dagar! Tänk vad härligt det var att ha ett par extra dagar att få umgås med nära och kära. De som står en närmast betyder så mycket och man behöver verkligen dagar att bara umgås och visa sin kärlek till varandra. Även om livet inte alltid är en dans på rosor så är det dagar som dessa som man kommer att minnas, dagar som var lite utöver det vanliga...Dagar då man tillsammans gjorde fina saker!
Önskar bara man kunde konservera vissa känslor och plocka fram och minnas dem de dagar barnen bråkar om allt då inget passar och livet känns fullkomligt meningslöst!

Oj, blev visst lite djup där...

Tillbaka till verkligheten som sagt!

Från och med denna vecka har jag beslutat mig för att cykla till jobbet på tisdagar och omsdagar hoppas kunna håla det fram till sommaren nu. Till jobbet är det inga bekymmer men när man ska hem undrar man vad man gett sig in på , varför är det ALLTID motvind när jag ska hem, halvvägs tänker jag alltid inte en gång till och så sitter jag där på cykeln i morgon och tänker gud vad det är härligt att börja dagen med att cykla till jobbet!

Idag har jag varit på arobic i morgon kommer onsdagsvilan, då ska jag bara krypa ner och mysa i soffan när jag kommer hem, kan väl behövas efter den förmodade motvinden :-)

Trevlig kväll på er!!!




1 kommentar:

  1. Det finns något som är värre än motvind hem från jobbet: motvind dit OCH hem. Vi har en sträcka här utefter en starkt trafikerad led där det ALLTID är motvind. Spelar ingen roll åt vilket håll man cyklar/moppar/går. Blä.

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera