tisdag 28 april 2009

Tisdagstrött!

Är verkligen trött ikväll, cyklade till och från jobbet idag och när jag kom hem bestämde jag mig för att ställa in arobicsen i kväll mina ben har fått sitt! Efter bodypumpen igår och cykelturen idag, känner mig alldeles matt nu. Vill bara krypa ner i soffan och dra en filt över mig, ingen som helst motivation till något!

I morgon ska jag ta en långpromenad med hunden kl 5.30-6.30 har jag tänkt. Ska åka i väg lite senare i morgon då jag ska på brandutbildning. Tänkt passa på då att vara lite extra hurtig på morgonen på min vanligtvis träningsfria onsdag. Detta vecka blir det ju lungt på träningsfronten då det är valborg, oh första Maj och allt, kommer väl förhoppningsvis att bli en promenad om dagen i alla fall. Sedan kommer de två inte så fantastiska veckorna då maken jobbar kväll, då blir det till att ta sena kvällspromenader...

Snart börjar sommar schemat på gymet också, det såg inte så lysande ut tyckte jag vid första anblicken, det är ju helt klart ett mindre utbud under sommmar veckorna, meningen är väl att an ska vara ute i skogen och gå och springa i stället för att stå på ett svettigt gym :-)

Som sagt nu intar jag soffan ska bara damsuga lite fört, nackdelen med att ha hund....alltid dags att damsuga varken man vill eller inte, de får med sig en hel del in fast vädret är torrt och fint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar