måndag 13 april 2009

Trevliga måndag

Tänk att en måndga kan vaa så härlig när man är ledig. Inte lika vackert väder idag ganska grått med lite inslag av sol. Maken följde med barnen och mig till det nyfunna berget för att inta förmiddags fika där. Vi hade så trevligt tillsammans. sedan gick vi hem och staratade upp grillen igen denna gång blev det kycklingklubbor, tänk att det är så gott att grilla!

Jag har även hunnit med att köra ett pass bodytoning på gymet under eftermiddagen så nu är jag i gång igen efter denna härliga påsk. Vågen visade 65,1 igår så nu är jag snart nere på 65,0 tänkt att de sista grammen varit så svåra! nu är det bara två kilo kvar, men som jag kämpat från 65,7 till 65,1 så kommer det väl att ta till semestern att nå 63,0...

Nu väntar tv kvällen!!!

1 kommentar:

  1. Du kommer snart under 65. Kroppen vill väl inte släppa de sista hektona...

    Kram

    SvaraRadera