onsdag 27 maj 2009

Nu blir det cykla av!

Idag blev jag glatt överaskad av maken och barnen! När jag kom hem stod denna fina Merida cykel parkerad på framsidan. Min mordsgaspressent! Tror ni att jag blev glad eller? Min fantastiska make och barn, de tyckte att jag behövde en ny cykel för min gamla var så rostig och ful. Hela familjen tog en cykeltur på direkten. Lilla tjejen var så glad då hon lärde sig cykla i helgen! Nu måste jag bara prov cykla godbiten på fredag till jobbet. I morgon börjar jag 6 och då varken hinner jag eller orkar. I morgon är det dags för blodomloppet också ska bli kul. Vi har två och § lag anmällda från jobbet så vi ska ha lite picknick efteråt. Synd bara att de säger att det ska bli regn i morgon....

1 kommentar:

  1. Schysst present!
    jag skulle också behöva en ny cykel, fast jag lär inte få nån på söndag inte...,)

    SvaraRadera