torsdag 14 maj 2009

snart helg

Torsdag kväll ska snart duscha och sedan ska jag slappa i soffan. Kanske ska läsa ny topp hälsa som kom för några dagar sedan har varit så trött att jag inte orkat. Idag har jag lite mera ork tror jag, man vem vet kanske somnar i soffan innan 22 igen...ingen kvälls människa inte....
Tänk att det redan är helg igen, i morgon ska jag och barnen mysa om de behagar umgås med sin mor, det är allt svårare att få in dem, de älskar att var ute och leka och är väl medvetna om när de inte behöver lägga sig tidigt för att ingen skola eller dagis väntar näst kommande dag. På lördag bär det av mot härliga Örebro och till kusinen som fyllt 4år svärmor ska också firas hon har fyllt 61. Stannar till söndag, hörde tyvärr att det ska bli dåligt väder i helgen bara så där +8 och regn inget kul alls, typiskt när man ska vara ledig...

Ingen träning denna vecka, har kört proteinpulver på kvällarna få väl se på söndag (hummm efter kalas dagen) hur vikten hållt sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar