fredag 5 juni 2009

I måndags var det sommar...


Lägg till bild


och i dag känns det som höst...inte konstigt att man känner sig konstig och nedåt med de väder svägningarna vi har här i landet! I måndags badade jag och barnen på det lokala stadsbadet som hade premiär öppning och idag känns det som om sommmaren redan passerat, skönt att vi fotoade lite så att man vet att det verkligen var så att vi njöt av sol och ute bad i måndags annars kanske man trott att allt var en dröm!
Ikvälll ska vi ha sommar fest på jobbet alla i området ska till folketspark på grill fest ska verkligen bli trevligt! Som tur är ska maten hämtas ute men man kan sitta innne och äta och det känns ju bra!
Tänk snart är det semester kan inte riktigt fatta hur fort det här året gått. Tycker inte det var länge sedan jag sa till stor dottern att det var dags att börja förskoleklassen och nu ska hon ha sin första skolavslutning i veckan som kommer!
Nu ska jag gå och kolla ett varv i gaderoben för att hitta något fint till kvällen!
Trevlig fredag kväll på er!
Ps: Om någon fortfarande följer min blogg så lämna ett litet av tryck bland komentarerna så att jag vet att det finns någon kvar som är intresserad av mitt liv. ds
Lovar att skärpa till mig nu och göra något kul av denna forna vikt blogg, nu visar ju vågen 63 kilo så nu blir det ingen viktnedgångsblogg på ett tag, kan kanske behövas efter semestern när jag ätit för mycket:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar