torsdag 25 juni 2009

sol och bad!


En sammanfattning av dagen: Sol, värme bad, glada barn, vad kan man mer önska?

Sommarlov och strålande väder innebär en masa barnfamiljer och tonåringar på Tinnis.

Stora tjejen överlycklig över att hon lärt sig simma under vattnet och efter mycket slit så klarade hon en lång sträcka även med huvudet ovan vattenytan.! Glädjen var stor.

Klockan 18 lämnade vi badet och tog en snabbis på stan, värsta rean på H&m! Så impad över att jag kan knäppa shorts och kjolar i storlek 36!!! Måste prova hela tiden för att se om det verkligen är sant!


Har fått många kommentarer den här veckan över att folk tycker att jag blivet så smal. Otäckt många har sagt det känner mig stolt! Folk ser väl det mer nu när man har tajta linnen och shorts.


Dagen avslutades med kvällsmat på Mc:Donalds för tjejerna.


Fredag i morgon bara en vecka kvar till semsetern!!!

1 kommentar:

  1. Wow! Storlek 36!! Vilken känsla det måste vara. Själv är jag mittemellan storlekarna 40 och 42 och har långt kvar till 36. Men å andra sidan började jag med storlek 56... Ha en skön fredag! Kram

    SvaraRadera