söndag 5 juli 2009

ha ha ...redan här igen!

makens syster hade med sig sin dator till landet så jag lånar en för ett snabbt inlägg. Har badat på förmiddagen och verkligen utnyttjat dagen för nu regnar det lite smått!

Första dagen har et gått bra då det gäller matintagen, ikväll kommer första ritiga prövningen då det sak serveras brasilianska ost bröd...små fantastiskt goda frallor som är baserad på ost hur ska jag klara mig??? Ska verkligen försöka begränsa mig till att ta en eller möjligtvis två...
kontroll vägde mig i går morse och vägde då 63.0 vi får väl se hur mmycketplus vi går innna Kreta och sedan hur det ser ut efter all inclusive resan... kan ju redan nu först att det inte kommer att gå så där jätte bra att hållavikten...
Idag gick jag i alla fall upp tidigt och började dagen med en långpromenad innna frukost det var ju bra eller hur?

Nu ska maken och jag pka hem en snabb sväng för att lämna en kärra vi hade med hit för att ta med lita saker främst makens alla verktyg och sågar och bra att ha saker...Grannarna måste trott att vi flytta i går när de såg familjen packa...
Ha det så bra nu alla vänner så hörs vi på obestämd framtid!!

1 kommentar:

  1. Ja du det är inte lätt att hålla sig från bloggandet :-)

    SvaraRadera