söndag 30 augusti 2009

lite besviken...





















Dagens vägning visade inte på mer än-o,3 men det är ju alltid något det går ju i allafall åt rätt håll...men jag hade hoppats och trodde verkligen att det skulle vara mer än ynka 0.3kg....



Igår hade dottern och jag det jätte mysigt vi gid som jag gick omkring att tittade på allt tillsammans med mamma/mormor vi köpte lite småsaker och hade det trevligt. Mat frågan löste sig så att vi besökte en pizzeria och där hade de en kebabsallad som var hur god som helst!


Som ni ser så provade vi peruker, glasögon, Bella köpte det hon älskar! Munkar. Vi tittade på riktiga indianer som dansade för oss.


För att jag verkligen ska följa min är kommer dagens lunch längst upp på sidan. (Hur tusan flyttar man en bild tills längre ner på sidan, alla bilder man hämtar hamnar längst upp, hjälp tack!)
Idag åt jag alltså min vanliga frukost:Havregrynsgröt (extra lyxig idag då jag hade björnbär på) samt ett kokt ägg.
Mellanmål:en kopp grönt te och ett nyplockat äpple från trädet
Lunch: sallad bestående av ruccola samt upphettad blomkål och rödlök kryddat med spiskummin och curry till detta serverades två järpar.
Mellanmål: Ett päron
Kvällsmål: En skål med vaniljyughurt och pauluns musli
Nu ska jag åka i väg och köpa vinterskor till barnen!










































4 kommentarer:

  1. Du ska se att resultatet kommer nästa vecka! :) Ett minus är alltid en minus!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dom rosa solglasögonen :)
    Du fick iaf bättre resultat än mig denna vägning. Jag står kvar på förra måndagens siffror... fast då hade vi iofs middagsbjudning i fredags och var på 40-årskalas i lördags så jag mumsade i mig sånt jag annars inte äter och dricker (läsk och chips, urk så här i efterhand). Jag har absolut noll karaktär när jag är borta på kalas hehe.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott med kebabsallad! Mums! -0,3 är nästan ett halvt kilo och det ska du vara nöjd med. Blir säkert mer nästa vecka ska du se!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Angående bilder, gör så här. Först lägger du in alla bilder BAKIFRÅN, d.v.s. den du vill ha först lägger du in sist. Sen skriver du runtomkring bilderna. Alternativt, skriv texten först, lägg in bilderna, klipp ut texten och flytta den till rätt ställe. Sen måste du gå in på Redigera HTML och ta bort den miljon hårda radslut (tomma rader) som blir. Ser att du inte gjort det... Lite trixande är det, men kolla på Förhandsgranskning så får du se hur det kommer att se ut. Flyttar du bilderna genom att dra och släppa dem så kan det gå bra. När jag gör det så försvinner möjligheten att klicka på dem och se dem större. Lycka till! Kram

    SvaraRadera