söndag 2 augusti 2009

tillbaka och deppig!!!

Grekland var fantastiskt hade vi inte åk dit hade jag nog varit deppig hela sommaren! fantastiska dagar i solen vid poolen och i havet! Ångrar inre vårt val av hotell en sekund då allt var underbart!

När jag kom hem fick jag i alla fall en smärre chock vågen visade 5 kg upp efter en vecka med all included, vågen visade 66.9 och jag grät hela måndagen !!!

Nu efter en vecka hemma stannar vågen på 65 så det är fortfarande 2 kg +

Hur kan men gå upp så mycket?????

Snacka om att jag måste ta nya tag efter nästa vecka då verkligheten börjar igen!

Under grek veckan släppte jag allt, åt glass, bröd, godis ,kakor ,bakverk, drack läsk drinkar ju name it!


Vet inte om jag klara att gå ner en gång till....

Mitt slut mål som ska vara uppnått till jul är 60kg!!!!

från och med vecka 33 gäller sträng gi kost igen!

2 kommentarer:

  1. Det fixar du! Jag blev också deppig när jag ställde mig på vågen i morse... Nu är det hårda tag som gäller. Har ju en vecka kvar av semestern också, skall verkligen försöka skärpa mig denna veckan... Kram

    SvaraRadera
  2. Känn inte så. Det är mycket vätska också. DU kommer att grejja ditt mål det är jag övertygad om. Kram och pepp

    SvaraRadera