måndag 10 augusti 2009

Verklighet och nya planer och mål!

Idag ringde klockan 4.35, kände mig otroligt nog pigg trots att jag inte alls kom i säng så tidigt som jag hade ambitionen att göra igår, släckte lampan efter 23.30 efter att maken uppmanat mig att göra det :-)

En snabb morgon fix innan jag tog en promenad med Tindra och så bar det av till jobbet. Morgonen var lugn och gick bra, men mitt på dan var jag ganska trött. Nu har jag hunnit med att städa hela hemmet sedan jag kom hem och nu har vädret vänt ute de första åskknallarna hörs så nu tycker jag att jag är välförtjänt en riktig mys och slapp kväll!

Från och med idag börjar min förhoppningsvis sista vikresa detta år ( sedan får man väl ta nya tag igen efter nyår när julvikten ska bort!) Jag ska väga 60 kg till jul och det ska inte vara helt omöjligt att uppnå ... Tyvärr dröjer det nog tills jag kommer igång med träningen då passen på gymmet inte alls passar mig och makens tider just nu. Nytt schema börjar vecka 36 och då får man väl hoppas på bätre tur!





2 kommentarer:

  1. Vecka 36 är ju snart här! Ser själv fram emot nästa vecka då jag kan börja med våtvästen. Skall bli skitkul!! Hur mycket har du kvar till 60? Kram

    SvaraRadera
  2. Även jag har börjat viktresa, gick med i gi viktkoll igår kväll, men har inte hunnit kika runt där än pga den lilla tjockisen jag har i famnen ;)

    Jag har handlat en hel del Me&I tidigare, men nu känns det inte lika intressant... Tråkig kollektion och sen har dom nog höjt priserna mer.

    Ang kryssningen, jag föredrar Silja lines båtar, speciellt Galaxy, Europa eller nån av dom som går till Helsingfors. Har fått för mig att det ät något mognare publik på Silja, med barnfamiljer och öjt mer aktiviteter för barnen. Viking line är mer "festarbåtar" och dom känns mer slitna.
    Siljas Galaxy har tv i varje hytt hehe, bra när man har småbarn för dom visar bla Disney channel ;)

    SvaraRadera