lördag 12 september 2009

Ensam och alena.

Idag har vi haft en riktigt fin familjen och jag. Vi besökte ett natur område här i stan som heter Valla. där finns lekpark och en massa djur att titta på, väldigt trevligt ställe för barnfamiljen. Idag hölls det årliga "Valla skojsky" En egenproducerad "cirkus" med ryttarna från stallet och olika djur som gör olika konster, hundar, och getter. Sedan har även den lokala gymnastikföreningen uppvisning. Alla intäkter gick i år oavkortat till barndiabetes fonden så det var en bra sak. Sedan åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem och åt mat. Vi han även med ett kort besök av min mamma och hennes sambo och en liten fika tillsammans .

Sedan var det dags att köra maken till en fest han skulle på (skulle ha varit en kräft skiva som sedan gjordes om till en tacofest ) Nu är jag ensam och alena med barnen och vi ska titta på något bra tv program eller film tillsammans.

När mina små tjejer somnat så ska jag plocka fram mina lördags nötter och sitta och njuta av dem och en förhoppningsvis bra film. Lyxade till min ensamma lördags kväll med att hyra en film, Mamut, hoppas som sagt att den är bra nu bara!

I morgon är det dags för vägning och jag har lovat mig själv att inte bli besviken på resultatet då veckan gått så där har tillåtet lite väl mycket..Vi får väl se hur det går i morgon.

Ha en fin lördas kväll!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni verkar haft.

    Lycka till med vägningen!

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig dag! Hoppas kvällen blev lika mysig! Kram

    SvaraRadera