söndag 6 september 2009

Härlig äppelpaj!




Vad sker här då???
Jo ,det doftar fantastiskt i mitt kök, hittade ett så gott recept på en av mina favortibloggar, Tack sandra!!!


Vill ni också prova??? Kolla här:http://forortsmamman.se/recept/?s=%C3%A4ppel


Idag packade jag och barnenfika korgen och skulle iväg till ett natur område här i stan när vi startar makens bil och åker iväg så börjar plötsligt en stopp lampa lysa och alla andra varningslampor också. Fick lite halv panik och åkte hem igen och ringde maken. Han sa att vi inte skulle köra men han visste inte vad det beodde på. Startade igen och suulle köra in bilen i garaget och då lös inga lampor ringde hon igen och han sa att vi kunde köra. Åkte iväg igen för att efter en liten bit få se alla lampor igen. Ringde honom igen och åkte sedan hem, efter en koll så var tydligen bromsvätskan slut!!! Jag och tjejerna fick ta vårt fika inne i köket istället!!! Tänk så det kan gå!


Ps; tror ni min familj blir glad när de får så härlig paj? Tyvärr får ju inte jag smaka då det inte är så Gi....

2 kommentarer:

  1. Tror nästan jag ska avsluta min sista-fusk-helg med att göra en sån paj. *dreglar*

    SvaraRadera