onsdag 2 september 2009

Härlig dag !

Idag har et varit en härlig dag med blandat väder. Trots regn och lite halvjobbiga saker på jobbet så känner jag ändå att livet är härligt!

När jag kom hem låg dessutom nya TOPP HÄLSA i postlådan så nu har man lite bra läsning framför sig. Om ni inte läst tidningen så testa den. helt klart bäst av alla kost och träningstidningar. (jag har testat, IFORM, och MÅ BRA också inte alls det samma enligt mig)

Måste säga att det känns bra med maten den här veckoan har ätit sallad med någon form av protein till till lunch och det samma till kvällen däremellan har jag haft ett kokt ägg som melllan mål. Har inte känt någon hunger där emmellan. Känns som jag är på rätt väg nu igen, jag har hittat tillbaka till de goda Gi vanorna!

I morgon ska jag prova ett nytt trängspass "functional moves". En arbetskamrat testade i måndags och fick grym träningsvärk så vi får väl se hur jag känner mig på fredag...Har ju bokat in ett step konditionspass då, kanske inte alla fungerar att gå på det.

Hur går det får er med mat och motion?

4 kommentarer:

  1. lycka till med att testa nytt!!

    SvaraRadera
  2. Gillar också Topp Hälsa bäst.
    Läser MåBra i bland, men aldrig mer att jag köper ett nummer av IFORM.

    SvaraRadera
  3. Fick oxå min "Topphälsa" i brevlådan i dag:)
    Den är verkligen jättebra den tidningen!

    Och afro-power-dancen?
    Den var grym!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att maten verkar funka!! Vad är det för typ av träning du skall prova? Gillar inte någon av de 3 tidningarna du räknar upp... Kram

    SvaraRadera