måndag 21 september 2009

Ny vecka nya tag!!

Spom sagt ny vecka, kan inte fatta att det är vecka 39 redan snart Oktoder och höstlov ju.

Funderar på att boka en resa med Cinderella på lovet, passa på när maken har tvål ediga dagar i samband med att barnen har höstlov (dessutom är det stora tjejens 7 årsdag), allt är ju svårare nu när stora tjejen går i 1:an man kan ju inte bara dra iväg liksom...

Har ni erfarnehet av att åka båt med barn, de har ju en massa höstovs kul ombord den vecakn så det kan bli bra!

I morgon ska jag väga mig och se om det hänt något sedan sist vågar inte tro något längre då jag kämpat på flera vekor utan resultat, har verkligen varit duktig. I morgon blir det 1 vecka och två dagar sedan jag stod på vågen så jag hopas verkligen i alla fall...Fattar inte att de 3-4 kilona som är kvar ska vara så svåra att bli av med!!!

Nu ska jag fundera lite över min tredje PIM uppgift vet inte riktigt vad jag ska göra med en, själva uppgiften klarar jag men jag kan inte komma på ämnet som skall vara ett pedagogiskt minne...

Trevlig vecka på er!

4 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår inför din vägning.
    Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. Trevlig vecka du med! :)
    Hoppas vägnigen går bra imorgon!

    SvaraRadera
  3. Jag har åkt med barnen och det går jättebra eftersom man gör resan med barnen så anpassar man båtresan efter det. Och på cinderella har dom fixat ett plan för barn och det händer olika saker hela tiden. Jenny

    SvaraRadera