tisdag 22 september 2009

Tror jag lägger ner nu

...efter att jag på någoy sätt lyckats gå upp igen trots att jag vsarit stenhård mot mig själv, och verkligen haft en lyckad vecka!!! Kan det vara så att jag inte f¨r i mig tillräckligt har hört att kroppen då gör allt för att behålla det lilla den får? Ska nu lägga om taktik kanske...Fattr inget gick ner från nästan 75 till 63-64 och så tvärstopp!!! Har insett att jag aldrig kommer nå till 60 inte om det fortsätter så här, får väl ta till en pulverdiet eller något för att bli av med de sista 3-4 kilona men då går man ju bara upp sen igen....Tråkig början på dagen i alla fall!!!

3 kommentarer:

  1. Kom igen, ta nya tag!
    Prova med lite mer fett, låter skumt men kan ge en ökad viktnedgång.
    Sedan kan vikten släpa efter, har du haft en dålig vecka innan en bra kan det ge ett plusresultat på den "bra veckan".

    SvaraRadera
  2. Inte ge upp! Jag ger inte upp, då skall inte du göra det heller :) Och jag har mycket mer att kämpa med än du, säkert 20 kg... Nya tag!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ge inte upp!
    Prova att öka fettet en vecka.
    Prova att öka proteinet en vecka!
    Är det den veckan i månaden du samlar på dig vätska?
    Rannsaka dig själv, har det blivit lite för mycket godis, kolhydrater osv...
    Du kan ju!
    Kom igen!
    mvh GI enligt Kin@

    SvaraRadera