onsdag 21 oktober 2009

Härliga tider!

Bjuder på en bild på mitt levande lilla gosedjur-lilla älskade Tindra min lilla bebis...


Känner mig piggare den här veckan! Har haft jätte bra dagar på jobbet, jag älskar mitt jobb, så är det helt enkelt, älskar att träffa alla härliga barn och att göra en massa roliga saker tillsammans med dem. Det är så härligt att tänka på att man faktiskt utvecklar barnen framåt och att man ger dem en bra grund att stå på, en grund som de i framtiden har nytta av.



Då det gäller vikten så har jag ju pausat har 3-4 kg kvar och jag har anmält mig till adventsresan hos Anna: http://viktdrottningen.blogspot.com/2009/10/adventsresan-har-borjat.html Detta innebär alltså att jag kör igång igen fast en vecka för sent startar nästa vecka på allvar. Ska förts fira och ha halloween fest för dottern. (kommer säkert att fuska när vi ska ut och åka båt nästa vecka...) Så nu är jag peppad och på gång igen!!!!



Nu ska jag se på uppdrag granskning som i kväll ska granska särskolan, tror att detta kan vara väldigt intressant om inte annat så byter jag väl över till bonde söker fru...Sedan blir det en god kopp te till Greys anatomy...






2 kommentarer:

  1. Visst är det gott med ett levande gosedjur? Jag har ett i knät just nu :) Lycka till med nystarten!! Kram

    SvaraRadera
  2. Bra ide med nystart, jag har palanerat att köra igång samtidigt.

    Är det en strävhårig tax du gosar med, I love♥

    SvaraRadera