måndag 19 oktober 2009

Inget vettigt...

...att skriva här därför inga inlägg, är allmänt trött hösten och kylan tar på mig vill bara sitta under en filt när jag kommer hem och får ingetning vettigt gjort ingen träning på två veckor ingen ork helt enkelt...Känner att jag behöver en paus helt enkelt en paus från träning krav och måsten nu ska jag bara va liksom...Njuta av att vara en mamma som har tid med barnen ska planera dotterns halloween fest i helgen och ladda för båtresan nästa vecka (då drar vi till Mariehamn och firar vår 7-åring!)

Tittar in till er men är dålig på att kommentera nu... återkommer när jag har nårot vettigt att skriva så ni slipper sånt här svammel....

3 kommentarer:

  1. Alla dessa krav kan verkligen knäcka en...
    Och höstmörkret gör ju inte måendet bättre.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner dig bättre snart!

    Mariehamns skriver du? Vi funderade på att åka iväg över dan någon av dagarna nästa vecka när vi är i Sthlm, men det blir nog inte...
    Kram

    SvaraRadera