onsdag 28 oktober 2009

kalas,tappad tand, otros, och båtresa!




Bjuder på härliga bilder från tiden som gått sen sist!

Hej på er!!!

Länge sen, mycket har hänt sedan sist. Vi har haft 7 ärs kalas för 30 barn en riktigt läskig Halloween fest som var så lyckad! Alla var läskigt utklädda och allt flöt på enligt planerna. Dottern var så nöjd!
Lilla syster har blivet stor och tappat sin första tand! Nu är båda mina tjejer stora!

Idag har jag träffat en arbetsterapeut för min värk i tummen. Fick en ortos som jag ska använda natt och dag i tre veckor när jag är hemma. Sedan tyckte hon att min företagshälsovård skulle ordna en som jag skulle ha på jobbet, så på måndag ska jag kontakta min chef och berätta det och kräva et besök på Previa. Känns verkligen skönt med ett stöd för handled och tumme. Ska tillbaka om tre veckor och tills dess har jag fått en massa uppgifter att genomföra en hel del träning...


I morgon fyller min lilla Isabella 7 år!!!
Idag har mamma och hennes sambo varit här och gratulerat och imorgon ska vi sjunga och ge frukost på sängen (och en massa paket) innan vi åker till stockholm för att sedan äka med Cinderella till Mariehamn ska bli så mysigt!


Ska hinna med att gå på öppningspremiär på Netonnet också innan vi åker med bussen 11.55, de hade en del bra saker till bra priser under öppningsdagen.

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen!


Ha det bra!



Ps: nu går det åt rätt håll nere på 63 igen bara 3 kilo kvar nu...Ds

1 kommentar:

  1. Ser ut som en lyckat 7 års kalas. hoppas ni får en bra båtresa. Se om vi syns vi bussen när jag kliver av och du på.

    SvaraRadera