torsdag 8 oktober 2009

Mjölbaggar och Ullared!!!

idag skulle jag göra en playdoo deg till barnen och när jag ska göra det upptäcker jag små kryp i mjölet=mjölbaggar fy fan så äckligt rent utsagt! Såg några kryp för någon vecka sedan men var inte säker...Började röja i skafferien har två i det första vsar det lungt renasade ändå ur och kasta en massa. När jag började i andra skåpet höll jag ärligt på att dö av äckel de var överallt i alla förpackningar detta resulterade i all allt slängdes!!! Har städat skåp heöa eftermiddagen och hoppas nu på att de är borta annars får jag väl ringa anticimex! ingen trevlig upptäckt eller eftermiddagsgöra, barnen och jag skulle ju ha höstpysslat nu får det bli i moron eller på lördag istället.
Nu till något mer positivt jag ska till ullared nästa lördag, längtar!!!! Har bokat en buss resa alldeles själv, ska ge mig själv en heldag! Härligt!!!
Nu sitter jag och slötittar på Lyxfällan, varför vinns det så många oekonomiska personen och varför kan folk inte fatta sitt eget bästa, har människor inget vet i huvudet?

3 kommentarer:

  1. uhhh mjölisr e sååå äckliga!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick bort alla för fy vad äckligt det är...
    Och vad trevligt det låter med Ullaredsresa, det vill jag också!

    SvaraRadera
  3. ha en trevlig ullared resa hoppas du hitttar något att handla. Hoppas du får bort mjölbaggarna.

    SvaraRadera