onsdag 7 oktober 2009

Nystart!

Har varit på utbildning idag och har fått en massa ny energi !!! Toppen med utbildningar som verkligen ger en något. Idag var det fjärde dagen på en ledarskapsutbildning som varit så bra!
Känner att jag kommer att göra ett bra jobb på jobbert i morgon. Jag ska sprida positivitet och energi och jag ska jobba med mina svagheter för att bli en bättre ledare. Jag har ett mål och det ska jag uppnå! Att få repetera gammal kunskap gör att man ser förändringarna som faktiskt skett, härlig känsla att faktiskt inse att en hel del har förändrats och att ens egen insats varit stor för att man kommit dit man kommit. Ibland är det skönt att känna sig stolt över sig själv utan att tycka att man är ego. Jag leder faktiskt arbetet framåt!!! Nu ska jag få andra engagerade och positiva nu ska vindarna vända!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att känna sig stolt över sig själv, sådana känslor måste man ta vara på! Ditt bubbelbad nedan såg helt underbart ut, gillar tanken på bubbelbad, men så fort jag lägger mig i ett får jag panik för att det är för varmt... Ha en skön dag!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är viktigt att känna efter och att låta sig vara duktig/bra. Det är framåtdrivande och smittar av sig på andra! :)

    SvaraRadera