söndag 4 oktober 2009

Trevlig helg

Älskade mamma!

Jag har haft en riktigt trevlig helg tillsammans med min mamma som varit på besök! Min älskade lilla mamma. Vi träffas varje vecka fast vi har 12 mil mellan oss och hon inte har körkort, ganska bra va? Hennes sambo åker hit till Linköping ca 1 gg veckan för att handla på BILTEMA han håller på att reparera traktorer bilar mopeder och div maskiner så han behöver alltid handla något. Mamma och han kommer därför ofta på en snabb fika varje vecka. Då hinnner vi i alla fall träffas en lite stund. Ibland kommer hon hit en natt för att hinna gå och handla lite tillsammans med mig och tjejerna och då passar vi på att njuta av livet, vi shoppar, fikar och bara har kul tillsammans! Mamma är ju alltid mamma liksom, i små doser är de underbara men man vill ha lite avstånd till dem.

2 kommentarer:

  1. Det är lättare med lite avstånd, tror jag, min driver mig till vansinne ibland!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med mamma-fika! Jag träffar inte min mamma så ofta, vi bor ca 45 minuter från varandra med bil och ingen av oss har körkort. Men vi pratar nog i telefon 2-5 ggr om dagen...

    SvaraRadera