lördag 28 november 2009

Då har man adventsfint och börjat smygstarta födelsedagsfirandet!!!

Idag har jag haft gäster här min mamma, hennes sambo och min morbror jag bjöd dem på härligt god saffranskaka, pepparkaksmuffins och pepparkakor. (vet ni vad, jag smakade av allt, man fyller ju bara år en gång eller hur?)

Min nya fina spikmatta som jag fått av min snälla mamma idag!

En av alla mina fina tomtar, hittade den här i Lönneberga när jag var där för ett par veckor sedan (bara nya tomtar som kommit frm ännu de andra bor på vindenn ännu i väntan på jul...)

..också köpta i Lönneberg...


Ny belysning för året


Dessa sprang jag på i Ullared, nu bor de i mitt köksfönster!



De här små finingarna ville dottern köpa på julmarknaden förra helgen, de passade så bra på handfatet på barnens toalett!


Mitt advents fina hus!


Lite vackert ljus vid entren. Lycktan är en födelsedagspresent från min snälla mamma!
Har haft en mycket trevlig dag.
Nu fortsätter kvällen med mera gott och Robinson!







3 kommentarer:

  1. Lugnt, om du klickar på Christmas, så kommer den bilderna upp, din heter Christmas stars eller christmas 5 och precis under den finns en kod.

    Den kopierar du och lägger in som en gadget under din layout: html/java script. Den ska ligga överst i din lista hela tiden.
    Funkar det inte så maila mig på katarina.soulsister@gmail.com så skärmdumpar jag stegen till dig :)
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis igen (har ju redan grattat på Facebook!). Vad fint du har pyntat! Kram

    SvaraRadera