söndag 29 november 2009

Då var man 32 då!

När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla glädjas att fira få advent!!!

Idag på morgonen blev jag väckt med frukost på sängen och paket! Tänk då är man ett år äldre då. När man var liten var födelsedagen så stor och viktig idag känns det som vilken dag som helst men visst är det fortfarande härligt att få uppvaktning på morgonen!
Barnen och jag har haft en härlig dag tillsammans maken har jobbat och jobbar ännu. Har precis sett en nya härlig julfilm tillsammans "Santa buddies" se den!
I morgon börjar veka två på mitt nya jobb, första veckan var ganska intensiv och jag var trött på kvällarna kan jag lova, får de hur vecka två kommer att kännas. Saknar min gamla kollega så det gör ont emellanåt...

8 kommentarer:

  1. Så fint och mysigt. Tack för din omtanke. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du :)
    Ett STORT GRATTIS i efterskott på din födelsedag :) Även om det inte är en lika stor sak att fylla år nu när vi är äldre som det var när vi är små så är der roligt när folk uppvaktar en lite :) Låter som om du har haft en mysig dag :)

    Trevlig måndag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis i efterskott.
    Låter som en perfek födelsedag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Hittade siffrorna på Hemtex.:)

    SvaraRadera
  5. ÅÅHH födelsedagar är viktiga ju :), älskar högtidsdagar och att få paket :).

    SvaraRadera
  6. Stora saker det där. Advent, födelsedag och så nytt jobb... med allt vad det innebär. Lycka till med allt!!!

    SvaraRadera