fredag 27 november 2009

Härlig fredagsstämmning i skenet av adventeljusstakar och stjärnor

...Kan det bli bättre stämning? Älskar detta. I morgon när jag vaknar ska jag gå upp tända ljustaken och stjärnan i mitt sovrumsfönster och krypa ner i värmen under täcket igen och sedan ska jag bara ligga där i det härliga ljusskenet och njuta!!! En härlig start på en lördag. Maken jobbar i helgen och jag ska passa på att baka lite gott adventsfikali trevli. Mamma och hennes sambo kommer hit i morgon eftermiddag för att gratta mig. Ska bli trevligt! Nu väntar tv-soffan!

2 kommentarer:

  1. man kopierar html koden och klistrar in som en html vy eller gadget i sin layout så ligger den där tills man byter den...lätt som en plätt.
    Hör av dig igen om du behöver hjälp

    kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Jag funderar om jag ska pynta lite idag, eller om jag ska vänta till imorgon... (dottern är så laddad att vi ska ha adventsmys på söndag).
    Kram

    SvaraRadera