måndag 7 december 2009

Crosstrainer invigd!!!

Testade igår, 20min och 20 min idag igen orkar inte mer gud vad jobbigt det är, känns värre hemma än på gymmet. kan väl inte vara så att man är otränad efter ett långt träningsuppehåll? :-)
Idag har jag min älskade pappa på besök! Kul, han ska sova över här i natt och sedan ska hsan lämna barnen på skola och förskola imorgon de är så glada för det! Tänk vad små saker kan glädja! Han har aldrig hämtat eller lämnat dem så detta är stort för dem. Han bor ca 20 mil ifrån oss.
Har jobbat 2 veckor nu på nya jobbr och nu börjar det bli ordning, barnebörjar så sakta inse att detta är bestående så det är ingen mening att försöka testa mer! tror faktiskt att detta kan vändas till något bra så småningom!

3 kommentarer:

  1. Härligt. Crosstrainer är ju träningarnas träning. Har du köpt en egen alltså?

    SvaraRadera
  2. Nya friska tag säj. Om nåra dar e tip top igen!!

    SvaraRadera
  3. Oj vad duktig du är =) Heja på!!! Du undrar var jag bor. Sen 18 år bor jag utanför Jönköping, är från skåne från början.

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera