onsdag 10 februari 2010

Dag tre/fjorton

Detta går bra! Klarar mig utan allt och på min förbjudna lista. Känns bra. Tror verkligen på detta denna gång! Klarar mig utan gröten och mer knäckebröd har slinkt ner. Har ätit stekta ägg och bacon till frukost, håller mig väldigt mätt fram till luncht men det känns konst
igt med sådan frukost, men nu kör vi allt enligt GI, på fullast alvar. Mer seriöst än aldrig!
Har inte mått så bra den här veckan, har haft huvudvärk till och från i över en vecka nu. Känner mig ganska trött och sliten. Har någon förkylning som inte riktigt vill bryta ut. Tror att det sitter i bihålorna. Men annars är det bra:-)
På jobbet har vi "kärleksvecka" inför den stundande allahjärtansdag! Vi skapar och pysslar och det är rosa rött och ljuslila hjärtan i alla former överallt! Barnen har så härliga komentarer kring vad detta med kärlek är och hur man visar det! Man blir glad i hela kroppen.
Nu väntar tekoppen och andra avenyn, maken har grundat taket och snart ska det målas så snart ska nya bubbelbadkaret in så det blir nog invigning på alla hjärtansdag, barnen vill bada och äta chips i badkaret precis som de gör i fredagsmysreklamen!

1 kommentar:

  1. jag brukar alltid må toppen när jag drar igång med rivstart, men inte denna gång...mår illa och magen är svullen...och inte ett endaste gram minus på vågen.
    Tror min kropp vant sig med GI och att det inte funkar längre....

    SvaraRadera