tisdag 2 februari 2010

Denna vecka

kommer jag att ligga lågt.... Det är dags att ha ett extra sug på grund av kvinnliga hormoner om man säger så, känner mig uppsvälld och vikten har ökat. ingen vägnng denna vecka nu bloggar jag om annat. Återkommer med vikt resultat om någpn vecka.

Hatar verkligen tisdagar, alltid jobbbit på jobbet, vet inte vad som händer med barngruppen den dagen...båda barnen har gymnastik vilket tar hela kvällen jätte kul men mina små tror att man ska kunna göra allt man brukar göra de dagar det inte är gymnastik så det är svårt att få dem i säng i tid...och så värst av allt det finns inget att se på tv!!!!!!

Får väl se på House, en gammal favorit som jag tröttnat på för länge sen, alla avsnitt är ju de samma....men vad gör man inte för lite underhållning???

3 kommentarer:

  1. Kolla in NCIS LA på trean, om inte annat så riktiga puddingar ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, tisdagar är verkligen tråkdagen nr 1
    En helt onödig dag egentligen! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har oxå det där suget just nu.
    Känner mig fet som en gris!

    SvaraRadera