söndag 14 februari 2010

♥ Kärlekensdag ♥

Alla♥-sdag!!!
Snart till ända...
Har varit en härlig dag tillsammans med mina älskade. Tänk vad bra jag har det , jag är omgiven av personer som älskar mig! Det är inte alla som har det så, det tål att tänka på eller hur?
Man ska uppskatta det man har!
Jag har en fantastisk man och två underbara barn och en gosig liten hund och vi älskar varandra. Jag har en mamma och pappa som älskar mig och jag har släkt och vänner som älskar mig och bryr sig om mig.
Livet är härligt!!!
Helgen som varit har innehållit en masa roliga saker men också en del jobbiga stunder...
Min kära farmor har varit dålig och är på sjukhus. Men som tur är hon mår bättre nu. Men en stund trodde vi att livet kanske snart var slut...
Min pappa har varit här och vi har hittat på en massa roliga saker tillsammans
Vi har grillat korv och åkt pulka med barnen och haft en trevlig kväll med taco och melodifestival. Vi har åkt skridskor och fikat och firat alla♥-sdag. Vi har gått på långpromenad i det härliga vädret och spelat spel och umgåtts tillsammans.
Svärfar kom på oväntat besök idag och firade lite med oss, vi mumsade lilltejens hjärtkaka som hon bakat dagen till ära!
Maken har desutom gjort det sista i badrummet, just nu sätter han silkonfogen och sedan är det klart. Bir så bra och fint. Ser fram emot premiärbadet i bland bubblorna!
Nu ska maken och jag ha lite egen tid tillsammans, äta lite gottt och se klart Beck filmen som båda somnade ifrån i fredags...

5 kommentarer:

  1. Man SKA vara glad över att man har nära och kära som älskar en! Vändagskram från mig!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni har haft det i helgen!!! Visst är det tur att man har alla nära och kära. Det är såå härligt när hjärtat fylls av kärlek. Klart jag hade bjudit dig på tjejkväll om du bott lite närmare, du får väl se till att åka häråt nästa gång annars :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig kväll i det stora hela i alla fall. :-) Ha en fortsatt mysig hjärtedag nu. Kram och pepp

    SvaraRadera
  4. Låter jättemysigt!! Själv var jag ensam hemma men jag hade ju i alla fall Cornelia att kela med precis som vanligt. KRamar

    SvaraRadera
  5. Låter som du haft en HÄRLIG hjärtedag!

    SvaraRadera