tisdag 23 februari 2010

på väg

åt rätt håll...Mår mycket bättre idag var kanske den extrema kylan går som gjorde det hela ännu värre. Sprejar med nässprayen för fullt och hoppas på att det ska ge med sig av sig själv.

Har varit på ett mycket trevligt ljusparty idag. Det var spa tema och vi satt med fötterna i varsin balja och provade helt fantastiska produkter så nu är mina händer och fötter mjuka fina och väldoftande. Men vill man vara fin så kostar det...Beställde i alla fall en fot skrubb. OM man använder den en gång i veckan så ska man inte behöva fila mer och ha fina fötter till sommaren, låter ju otroligt bra eller hur? Beställde två olika sorters teljus (värmeljus) också. Finns otroligt många härliga dofter, hoppas jag valde rätt. De 24 ljusen kommer att tändas vid speciella tillfällen kan jag lova!

Nej nu ska jag titta på halv 8 hos mig på tv4play det är ju från Linköping den här veckan...

6 kommentarer:

  1. O. Låter som nåt för mig...har hemska hälar...

    SvaraRadera
  2. Älskar verkligen ljus så det där hade varit något för mig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt det där partyt lät! Det hade jag gärna gått på.
    Skönt att det känns bättre i bihålorna, fortsätt att pumpa på du!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas du känner dig än bättre nu!

    Halv 8 , känner du någon som är med?

    SvaraRadera
  5. Den fotpeelingen skulle jag behöva få namnet på, har hemska hälar :-( Hoppas du är piggare nu :-)

    SvaraRadera
  6. Skiönt att det har släppt. Japp det finns mycket ljus att välja på. Men det luktar gott. Jag brukar också handla på ljuspary.

    SvaraRadera