lördag 20 mars 2010

Härlig lördag!

Njuter av sol!
Min älskade stora tjej!

Lill gumman!

Skoj hade de och jag!



Lite fika i härliga vår solen!



Klart brillorna åkte på en dag som denna!





Lagt golv ligger! Detta är i början och vet ni det är klart!!!
Idag har barnen och jag haft en härlig dag tillsammans, en tjejdag (helg ) igen. Maken jobbar och då passar vi på att göra roliga saker tillsammans. Man kan ju inte bara sitta hemma.
Tog en tur till stan köpte lite påskpyssel och lite bebis kläder...
Nej inte till oss utan till makens kusin som fått en liten pojke. Men oj vad sugen man blir. Kul att få handla till en pojke. Det finns så mycket fint till små bebisar!
Avslutade utflykten med fika i stans lekpark och sedan blev det lek och bus!!!
Nu leker tjejerna, maken har precis avslutat golvläggningen och jag slappar i soffan. Ska kolla om det finns något att se på ikväll.
Ha en trevlig lördags kväll på er!





3 kommentarer:

  1. Ni har haft en underbar dag ser jag :-) Ha nu även en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tjejer du har! Kul att se:)!
    Ha en skön söndag oxå!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du bjuder på!
    Hoppas hela helgen varit fin,
    Kram

    SvaraRadera