tisdag 18 maj 2010

Dagen börjar nå sitt slut och sängen väntar! Har haft en lång dag idag, kvalitetsredovisning direkt efter jobbet men vet ni? Jag tror vi är det klara nu!

Känns ganska bra när man har utvärderat sin verksamhet och kommit fram till att man gjort ett bra jobb som man är stolt över!

Blev ingen cykling idag, fattar inte att jag ska ha så dålig karaktär. Nej skämt o sido dottern hade gammal skoldag idag. Detta innebar att hon skulle komma klädd som ett barn från förr. Vi har tidigare inhandlat kläder till den här dagen, klänning träskor och ett grönt sidenband till håret. Eftersom hon inte trodde att pappa skulle klara att knyta rosetter osv så stannade mamma självklart hemma och fixade dottern och tog bilen istället:-)

Tog en lång härlig promenad med hunden när jag kom hem klockan 21, helt otroligt varmt ute! Värsta sommaren, tänk om det kunde hålla i sig men det är väl bara den tillfälliga omtalade ryssvärmen.

Har fått en mycket trevlig förfrågan om att följa med ut och äta tillsammans med ett gäng linköpingsbloggare på fredag. Vill så gärna. vore trevligt att träffas i verkligheten! Men maken jobbar till 22. MEN min pappa ska komma hit på lördag så jag ska kolla med honom om att möjligtvis kan komma redan på fredag så jag kan hänga på. Håll tummarna!

Godnatt vänner!

4 kommentarer:

  1. Hade så gärna velat vara med på er Date. Hoppas att pappsen kan komma loss lite innan.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får hänga med ut på bloggträffen!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att du får hänga med ut! Låter som en toppen ide.

    SvaraRadera