söndag 30 maj 2010

Mammas dag!

En ny fin klocka och
fina ringar och egen tillverkade örhänge och kort från äldsta dottern!

Vackra rosor från maken!



Förväntansfullt gäng på väg in i cirkustältet!

Idag blev jag väckt av barnen och maken (ok, jag sov inte!). De sjöng för mig och kom med frukost på sängen. Sedan fick jag paket och rosor. Förmodligen är jag inte ensam om detta idag då det är morsdag. Men visst är det härligt? En dag då mamma kan uppvaktas lite extra och få lite extra snälla barn?!
Dagen fortsatte med en skön promenad i solen, lite fix här hemma, grävde bla annat bort ett myrbo intill husväggen, flyttade på tre skottkärror dekorationssten som annasr skulle hamna under vår kommande trall, fikade lite och sedan drog tjejrna och jag på cirkus. Hade en trevlig syund tillsammans.

Dagen avslutades med grillning och så ett besök av mamma och hennes sambo. Nu är alla nyduschade, fina och redo för en ny kommade vecka full av aktiviteter!









2 kommentarer: