onsdag 12 maj 2010

Våren är fantastisk! Älskar dessa veckor med lite lediga dagar! Nu ser jag fram emot två härliga dagar tillsammans med min man fyra dagar tillsammans med mina älskade döttrar, ja maken jobbar helg igen...

I morgon bär det av till Örebro igen, hoppas det blir lite mer turligt denna gång. Sist bröt ju dottern en arm... Ska fira svärmor som blir 62 och kusinen som blir 5. Grillat står på menyn och en massa lek och bus skulle jag tro.

Kvällen ska ägnas åt Greys och kanske en film med maken. Men det brukar ju sluta med att vi sover i varsin soffhörna så det kanske inte är någon ide...

Min omstart gick så där kan man säga, två dagar gick det bra men idag blev det dåligt igen, tyckte inte det var någon ide när vi bestämt oss för att åka bort. Svårt att vara sund då, men vill ju inte vara en otrevlig gäst liksom, en som inget äter. För i släkten som ska besökas är det inte alltid så GI om man säger så... Men nästa vecka ska det bli av då blir det hårda bud kan jag lova. Inget mer slarv snart är det bikini dags!

2 kommentarer: