onsdag 19 maj 2010

Vet ni vad? Jag cyklade idag. Härligt på morgonen men inte lika kul klockan 16.30 när jag skulle hem och himlen liksom öppnade sig. Tur att man har regnställ på jobbet, inte lika kul att dra på sig det i den värmen vi har nu...Blir ganska svettigt om man säger så. Men vad då vi har väl dusch? Bra motion idga i alla fall. Nu börjar jag komma i rätt fas igen och på måndag startar jag om och nu ska det ske! Måste hitta tillbaka till GI-livet.

Mamma har åk barnen lagda och nu väntar lite egen tid en god varm kopp te eller två och Greys!!!

Imorgon kan det bli en jobbig dag, ska till vetrinären med vår lilla älskade hårboll. Har hittat en knöl på hennes mage, den har blivit större på bara några dagar, håll tummarna för att det bara är en fettknöl. Vet inte hur familjen ska klara det annars. Hon är ju alla hela familjens lilla bebis liksom...

3 kommentarer:

  1. Greys blir det här också och självklart har du min tumme. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar jag har för lillfisan!
    Och du...nu kör vi stenhårt f.o.m. måndag - tillsammans är vi starka =)

    SvaraRadera
  3. Jag håller givetvis tummarna! :)

    SvaraRadera