tisdag 1 juni 2010

Har tyvärr inte tid att blogga nu, denna lilla goding kom idag i min hand samtidigt som Amelia och Må Bra väntar på mig...Måste hinna läse lite om kvällarna!
Har idag varit iväg på en trevlig sommarfest vid Bergslussar. (Stora dotterns klass + f-r att klassen) Det hela började med att föräldrana anslöt efter att barnen först kanalvandrat under dagen (från Ljungsbro till Berg). Lite fika till att börja med sedan följde lekar och tipspromenad och så avslutades kvällen meg grillning. Mysigt men en hel del bråk och tjat också då dottern ville bada och stränga mamman sa nej. Kan väl säga att det var fler än jag som förbjöd sina barn, men barnen ser ju bara de få tal som får bada och detta blir till "Alla andra får men inte jag" Detta gick inte hem idag. Var otroligt blåsigt och kallt nere vid roxen.
Nej som sagt jag är upptagen och har tyvärr inte tid där av inga kommentarer på era inlägg men jag ska läsa igenom dem i alla fall nyfiken som jag är!

3 kommentarer:

  1. oo har den kommit nu? jag har läst den om sommar och vinter, såg den om höst men jag valde andra böcker...måste nog åka till bokhandeln ngn dag ;)

    SvaraRadera
  2. Den är skitbra, lyssnade på den för en månad sedan.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha! Måste höra med svärmor, hon köper jämt alla nya deckare och sedan brukar de hamna på mitt bord... =) Hoppas ni har det bra på jobbet, känner mig otroligt bortkopplad från allt just nu - ring om det händer nåt jätteviktigt!!! Kram

    SvaraRadera