lördag 5 juni 2010

Härliga soliga lördag!

Idag har jag tillbringat dagen i en sån här. Hela dagen. Har varit så skönt. Att sola och framför allt vila. Barnen har lekt med kompisar sprungit mellan vårt hus och kompisarnas och badat. Självklart åkte poolen fram en dag som denna. Har fikat och ätit lite så självklart har det varit små avbrott från solen. Nu har tjejerna en kompis här som ska sova över i natt. Alla tre tjejerna ska sova i dubbelsängen och jag i ett av barnens. Kommer bli en helkväll kan jag lova. Kommer nog att bli sent och mycket fnitter innan lugnet lägger sig!!!
Önskar er alla en trevlig lördag kväll!!!

4 kommentarer:

  1. Härligt att ligga och sola och få koppla av. Det behlver man göra ibland.

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt det låter! Jag ska också satsa på solstolen så fort köket är klart, vi börjar iallafall se slutet på eländet nu...snart iallafall...kanske en helg till går åt =)

    SvaraRadera
  3. låter som en härlig dag! ochja, fnitter lär det nog bli :)

    SvaraRadera
  4. önskar att jag också hade en solstol....men icke :(

    SvaraRadera